Home | Over ons

Over ons

Een partij voor vrijheid en democratie. Gedreven door het liberale gedachtegoed, gesterkt door landelijke aanwezigheid, maar bovenal gefocust op Uden, Volkel en Odiliapeel. Dat is VVD-Leefbaar Uden.

Een leefbare gemeente

Hoe maken we het leven in Uden, Volkel en Odiliapeel nog beter? Hoe moet onze gemeente er over vijf, tien of twintig jaar uitzien? Die vragen staan centraal bij alles wat wij doen. Het zijn de inwoners die ons inspireren. Hun belangen zijn de onze. We gaan voor mooie wijken, goede voorzieningen, veel banen, een fraai winkelcentrum en een schitterende natuur waar we met zijn allen van kunnen genieten.

Van tevreden naar trots

Natuurlijk, veel hiervan hebben we al. Maar er liggen ook veel verbeterkansen. Bij VVD-Leefbaar Uden willen we tevreden inwoners, en liever nog trotse inwoners. Want dan hebben we meer gedaan dan we afgesproken hebben. Gezondheid, plezier, je geld op orde en geluk; daar gaat het om. We hebben niet alles in de hand, maar veel wel. En daar richten we ons op. Samen de schouders eronder, dat is typisch VVD-Leefbaar Uden.

ANBI

De Stichting Campagnegelden Udense VVD is door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat u als donateur in bepaalde gevallen uw donatie kunt aftrekken voor de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Meer weten? Kijk op www.belastingdienst.nl/anbi. De Stichting Campagnegelden Udense VVD voldoet hiermee aan de publicatieplicht die verbonden is aan de ANBI-status.